سیستم پشتیبان تصمیم گیری راهین زیرمجموعهای از هوش تجاری است که هدف آن کمک به کسب و کارها برای گرفتن تصمیمات درست و آگاهانه، بر اساس حجم زیادی از دادههای تحلیل شده در مورد تعاملات تجاری و شاخص های اقتصادی جهانی است. این سیستم اطلاعاتی تعاملی، حجم زیادی از دادهها را برای اطلاع رسانی جهت تصمیمات تجاری، تجزیه و تحلیل میکند
خدمات راهین مبتنی بر تحلیل داده با استفاده از ماشین لرنینگ ، هوش مصنوعی و نظرات خبرگان هر صنعت است . در مرحله نخست روندها و اتفاقات جهانی و بهترین مسیر را برای شما ترسیم می کنیم و پس از آن با تحلیل داده های محیط داخلی سازمان شما، میزان انحراف از بهینه ترین روش ها و مشکلات احتمالی شناسایی و بهترین راه حل ها به شما ارایه خواهد شد.
جهت افزایش بهره وری و ایجاد هماهنگی میان راهین با مجموعه شما ابتدا دوره های آموزشی لازم نظیر دوره آرایش صادراتی برای مدیران کلیدی سازمان برگزار خواهد شد. این دوره ها بنابر نیاز سازمان به صورت بر خط و حضوری طراحی خواهد شد .
با استفاده از داده های جمع آوری و تحلیل شده از منابع معتبر و قابل استناد جهانی نظیر UN Come Trade و بانک جهانی و ... تعاملات انجام شده از سال 1953 تاکنون در اختیار سازمان شما قرار خواهد گرفت . این تحلیل ها دید وسیع و دقیقی در خصوص موارد اساسی مورد نیاز شما از جمله حجم بازار، حجم معاملات ، قیمت ها ، روندها، چالشها و ... به شما خواهد داد و در نهایت با استفاده از مدل های هوش مصنوعی و نظر خبرگان، پیش بینی آینده صورت خواهد گرفت .
با استفاده از داده های منتشر شده توسط بورس های کشورها ، شرکتهای بزرگ بین المللی از منظر شاخص های اصلی نظیر اندازه بازار، درآمد خالص، درآمد عملیاتی، بدهی و ... تحلیل و آنالیز شده اند . این اطلاعات علاوه بر روشن نمودن روند بزرگان بازار بهترین الگو مدیریت کسب و کار را به شما نشان خواهد داد .
تحلیل داده های بدست آمده از سازمان شما ، ترسیم روندها و فرآیندها و مقایسه آن با الگوهای جهانی و بزرگان بازار ایران باعث شناخت مشکلات، چالش ها ، انحراف معیار و ... سازمان شما شده و راه حل های عملیاتی و بهینه ای برای برون رفت از مشکلات، توسعه و کاهش هزینه ها برای سازمان شما به ارمغان خواهد آورد .
فرآیند محور کردن کلیه فعالیت های سازمان و پیاده سازی روش ABC در مدیریت مالی مجموعه .
تحلیل و تدوین برنامه استراتژیک سازمان تا سطح عملیاتی بنا بر نیازها و وضعیت بازارهای هدف بر اساس داده های تحلیل شده محیط داخلی و بیرونی سازمان .